Museumhaven Lwrd tijdens Kunst aan de Haven,6 en 7 juni 2015

Museumhaven Leeuwarden tijdens Kunst aan de Haven,6 en 7 juni 2015; dichters dragen voor aan boord van de Waalschokker WUTA,

De kunstmanifestatie Kunst aan de Haven 2015 afgelopen weekend 6-7 juni is in alle opzichten geslaagd. Het mooie weer, de unieke locaties en de diversiteit aan kunstenaars en artiesten trokken afgelopen weekend veel bezoekers naar de zonovergoten Museumhaven van Leeuwarden.

Het publiek was lovend over het kwalitatief hoge niveau, de diversiteit, de unieke locaties en de passie en beleving die de kunstenaars met hun werk toevoegden aan het thema reizen; de haven als begin- en eindpunt van een reis. De schepen en de panden aan de kade, de Museumhaven, Harmonie, Kunstkade, De Bres, ARK Fryslan, bibliotheek…het bleek een mooie route met verrassende belevingen waar veel plezier aan werd beleefd.

Het is een mooi begin geweest…en nu op naar volgend jaar!