Expositie Boter bij den Visch, mei 2017, Museumhaven Leeuwarden aan boord Stanfries X

18 Kunstenaars gaan samen het schip in! Zondag 7 mei a.s. is de feestelijke opening van een bijzondere expositie aan boord van Stanfries X, ligplaats aan de Willemskade naast De Beurs. De expositie Boter bij den Visch brengt 18 kunstenaars bijeen aan boord: Irma Kamp, Saskia Wagenvoort, Els Jansen, Jenneke Hengst, Joke Ket, Jogchum Veenstra, Jan Ketelaar, Tia Bei Li, Melda Biwawa, Antje Visser, Gea Koevoets, Gerda Douma, Marien Buijs, Monique Buising, Douwe Idema, Janneke Slot, Rudi Stuve en Edith Stultiens.

Openingstijden van Boter bij den Visch: opening met muziek a.s zondag 7 mei van 13 tot 16.30 uur;  woensdag 10 mei tot en met zaterdag 13 mei van 13.00 – 16.30 uur en op zondag 14 mei van 13.00 tot 16.30 uur.

Boter bij den Visch, 18 x een goeie reden om te komen kijken aan boord Stanfries X. Veel plezier!