Fire, Food & Fertellingen. Dat is samengevat Krijg de Bibbers, het festival aan de Westersingel in het Museumhavengebied van Leeuwarden, aanstaande zondag 17 januari van 12 tot 18 uur. Gratis entree.

Een deel van de schepen, woonhuizen en andere bijzondere locaties aan de Westerkade en een deel van de Willemskade zijn geopend en omgetoverd tot kleine theaters. Vertellingen van zo’n twintig mensen nemen u mee in bijzondere sferen. Visserslatijn, levenservaring, intense ervaringen of broodje aap- verhalen….zintuigprikkelend op de zondag.

De centrale festivallocatie is op de hoek van de Westerkade en de Willemskade. Food & Fire om u te verwarmen en te laven. Van hieruit kunt u zich laten gidsen naar de verschillende locaties. Verder doorlopende voorstellingen van performance, muziek en andere kunst. Het festival duurt van 12 tot 18 uur, de entree is gratis. Genieten in de Museumhaven!